Wellness and Beauty
 
Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

 

Μετά από μελέτες και έρευνες πολλών χρόνων είμαστε πλέον σε θέση να βάλουμε τις βάσεις της διατροφικής μας πυραμίδας, έτσι ώστε οι τροφές που λαμβάνουμε να είναι ωφέλιμες και στις κατάλληλες αναλογίες.

 

- Οι πρωτεϊνες είναι απαραίτητες για την ενίσχυση και καλή κατάσταση του μυϊκού συστήματος των ανθρώπων. Η λήψη πρωτεϊνών είναι καλό να γίνεται από πηγές όπως τα ψάρια, το λευκό άπαχο κρέας, από τα αυγά και τα γαλακτομικά χαμηλών λιπαρών, ή από φυτικές πηγές όπως η σόγια και τα όσπρια.
- Τα λίπη δεν είναι σκόπιμο να λείπουν τελείως από τη διατροφή μας, καθώς έχουν και αυτά το ρόλο τους στον ανθρώπινο οργανισμό. Πηγές ωφέλιμων λιπών είναι τα ψάρια με τα ω3 λιπαρά, αλλά και τα καλής ποιότητας λάδια όπως το παρθένο ελαιόλαδο που είναι πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά.
- Οι υδατάνθρακες προσφέρουν άμεσα ενέργεια και οι φυτικές ίνες βοηθούν το πεπτικό μας σύστημα να αποβάλει τις τοξίνες. Καλές πηγές πρόσληψης υδατανθράκων και φυτικών ινών είναι τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής άλεσης, που είναι πλούσια σε πολύτιμες φυτικές ίνες και καλής ποιότητας υδατάνθρακες.
- Οι βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά στοιχεία, θωρακίζουν τον οργανισμό απέναντι σε αρρώστιες, μολύνσεις και παθήσεις της καθημερινότητας και είναι σημαντική η ισορροπημένη πρόσληψή τους από τις φυσικές τους πηγές. Πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά είναι τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά, τα οποία παράλληλα μέσα από την υγρασία τους βοηθούν και στην πρόσληψη των απαραίτητων υγρών από τον άνθρωπο.

 

υγιεινη διατροφη

Πίνακες Διατροφής

Πίνακας Βιταμινών
Πίνακας Ιχνοστοιχείων
Διατροφική Πυραμίδα
Δείκτες GDA
ΣΗΠ Βιταμινών
Γλυκαντικές Ουσίες
   
Χημικές Δίαιτες | Αποτελεσματικός Έλεγχος Βάρους

Wellness and Beauty | Βήματα προς την ευεξία